آنالیز سئو سایت آنالیز بهینه سازی موتورهای گوگل می باشند که که کاربرانی که دارای سایت و یا کسب و کار های آنلاین هستند می توانند از این خدمات سئو بهره مند شوند در ادامه مطلب ریز به ریز به تمامی نکات اشاره شده است.

آنالیز سئو سایت

آنالیز سئو سایت

آنالیز سئو سایت چیست؟

آنالیز سئو سایت با استفاده از بهترین شیوه های بهینه سازی جستجو باعث ایجاد ترافیک برای سایت شما می شود. این استراتژی های اثبات شده برای مشتریانی که در حال جستجو برای محصولاتی هستند که ارائه می دهید ، مناسب است. SEO ، در اصل برای کمک به مردم استفاده می شود. با درک نحوه تفکر مردم هنگام جستجوی پاسخ در وب و تجزیه و تحلیل نحوه استفاده آنها از زبان ، می توانید از آنالیز بهینه ساز موتورهای جستجو برای کمک به نشان دادن نام تجاری خود توسط کاربرانی که در جستجوی تخصص شما هستند استفاده کنید.

چرا آنالیز سئو سایت مهم است؟

تقریباً 93 درصد از ترافیک وب در موتورهای جستجو ایجاد می شود. اگر می خواهید وب سایت شما پیدا شود ، باید در موتورهای جستجوی اصلی فهرست بندی شده و رتبه بالایی کسب کنید. برخی حقایق دیگر در مورد گوگل و موتورهای جستجو به طور کلی عبارت اند از:

  • 75 درصد جستجوگران از صفحه اول نتایج موتورهای جستجو (SERP) کلیک نمی کنند
  • گوگل بیش از 5.8 بیلیون جستجو در روز انجام می دهد.
  • Google بیش از 2T جستجو در سال را پردازش می کند.
  • میانگین نرخ کلیک موقعیت 1 در نتایج جستجو 19.3 and و موقعیت 2 10.57 است.
  • هر سال بین 16 تا 20 درصد از کل جستجوها کاملاً جدید هستند. آنها قبلاً هرگز جستجو نشده بودند.
  • 60 درصد جستجوهای Google در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.
  • گوگل 95 درصد بازار موتورهای جستجوی موبایل را در ایالات متحده دارد
  • حدود 33 درصد جستجوهای تلفن همراه Google مربوط به مکان است.
  • 50 درصد از درخواست های “در نزدیکی من” منجر به بازدید از فروشگاه می شود.
  • 7 از 10 جستجوی گوگل برای غذا در دستگاه های تلفن همراه انجام می شود.
  • 46 درصد جستجوهای محصولات در گوگل آغاز می شود.
  • گوگل موتور جستجوی غالب با 92 درصد سهم بازار است.

چرا آنالیز سئو سایت مورد نیاز است؟

آنالیز سئو سایت : ممکن است وسوسه شوید که حرفه ای ها را دور بزنید و بهینه سازی موتور جستجوی خود را انجام دهید. با این حال ، اگر در یک صنعت رقابتی باشید ، دستیابی به موفقیت به تنهایی بسیار دشوار خواهد بود. به عنوان مثال ، یک شرکت حقوقی می خواهد برای پرس و جو هایی مانند “وکلای نزدیک من” یا “وکیل قرارداد” رتبه بالایی کسب کند. با این حال ، ممکن است بسیاری از شرکت های حقوقی نیز برای دیده شدن رقابت کنند و بدون دانش و تجربه تخصصی ، پیشی گرفتن از رقبا بسیار دشوار است. نکته دیگر زمان و وسعت مهارت های مورد نیاز برای اجرای مستمر و موفق SEO است. یک برنامه SEO موفق نیاز به ترکیبی از مهارتهای متنوع دارد که شامل موارد زیر است:

  • HTML
  • جاوا اسکریپت
  • CSS
  • توسعه محتوا
  • طراحی خلاقانه
  • استراتژی وب
  • فیلمبرداری
  • UX/UI
  • روابط عمومی

انواع مختلف آنالیز سئو سایت

چندین نوع مختلف از بهینه سازی وب سایت وجود دارد که در زیر به 8 مورد از آنها اشاره کرده ایم:

SEO فنی: تجزیه و تحلیل عوامل فنی وب سایت که بر رتبه بندی آن تأثیر می گذارد.

یک عامل مهم برای بهینه سازی وب سایت کارآیی کدی است که وب سایت با آن توسعه یافته است. کد ناکارآمد متورم می تواند زمان بارگذاری وب سایت را کند کرده و کد به متن (روی صفحه-محتوا) را کم رنگ کند.وقتی محتوای درون صفحه را بهینه می کنیم ، وقتی کد وب سایت به حداقل برسد ، بهینه سازی بهتر توسط Google دریافت می شود. وقتی کد کمتر باشد ، گوگل به آسانی معنای معنایی یک صفحه را می فهمد. این به بهبود رتبه کمک می کند.

آنالیز سئو سایت1

آنالیز سئو سایت1

  • سرعت وب سایت

الگوریتم رتبه بندی گوگل برای بهبود تجربه کاربران به طور مداوم به روز می شود. علاوه بر ارائه نتایج دقیق که به یک پرس و جو پاسخ می دهد ، گوگل در رتبه بندی آن در سرعت وب سایت نیز موثر است. یک وب سایت سریعتر تجربه کاربری برتر را برای بازدیدکنندگان وب سایت فراهم می کند. همه موارد دیگر برابر هستند ، گوگل وب سایت سریع تری را قبل از سایت کندتر ارائه می دهد ، زیرا به احتمال زیاد بازدیدکنندگان با وب سایت سریعتر تجربه بهتری خواهند داشت. زمان بارگذاری صفحه باید کمتر از 2.5 ثانیه باشد.

  • قابلیت پاسخگویی به موبایل

آنالیز سئو سایت : یکی دیگر از عوامل مهم رتبه بندی این است که آیا یک وب سایت واکنش گرا است یا خیر ، این بدان معناست که طرح وب سایت با نوع دستگاهی که برای مشاهده وب سایت استفاده می شود مطابقت دارد. وقتی یک وب سایت واکنش گرا باشد ، تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد. وب سایت هایی که پاسخگو نیستند سعی می کنند تمام عرض یک صفحه وب را که برای دسکتاپ در نظر گرفته شده است به یک تلفن هوشمند یا رایانه لوحی منتقل کنند. برای تناسب صفحه ، اندازه محتوای داخل صفحه باید کاهش یابد ، که معمولاً باعث می شود صفحه غیر قابل مشاهده باشد. همه موارد دیگر برابر هستند ، Google یک وب سایت پاسخگو برای تلفن همراه را قبل از یک سایت غیر پاسخگو ارائه می دهد.

  • SSL/HTTPS

گوگل نیز مانند کاربران خود وب سایت های امن را ترجیح می دهد. وب سایت دارای بدافزار نمونه ای شدید از وب سایت ضعیف و ناامن است. البته ، هیچ کس نمی خواهد با مراجعه به وب سایتی که ایمن نیست ، رایانه خود را آلوده کند. گوگل با افزایش اهمیت وب سایت های HTTPS بر سایت های HTTP اهمیت داشتن یک وب سایت امن را به طور پیوسته افزایش می دهد. HTTPS به این معنی است که وب سایت با گواهی SSL محافظت می شود. این یک پروتکل ارتباطی است که ارتباط ایمن بین بازدید کننده و وب سایت ایجاد می کند. حفاظت از اطلاعات وارد شده توسط یک بازدید کننده و دریافت شده توسط وب سایت برای گوگل مهم است ، بنابراین ، آنها وب سایتی را که دارای SSL (https) محافظت شده است ، بر روی وب سایتی که (http) نیست ، رتبه بندی می کنند.

سئوی داخلی: بهینه سازی عناصر صفحه قابل مشاهده که بر رتبه بندی تأثیر می گذارد.

برچسب عنوان یک صفحه وب و توضیحات متا به دو دلیل برای رتبه بندی SEO بسیار مهم است.

  • اول ، هر دو باید شامل کلیدواژه (های) کلیدی شما باشند تا به Google کمک کند معنی معنایی صفحه شما را درک کند. به جای پر کردن کلمات کلیدی (سئوی قدیمی) ، از کلمات کلیدی خود متنوع استفاده کنید. بهتر است از مترادف ، تغییرات کلمات و تغییر ترتیب کلمات در یک عبارت کلیدی استفاده کنید. یک شرکت آنالیز سئو سایت حرفه ای می داند که چگونه به بهترین نحو بهینه سازی برچسب های عنوان و توضیحات متا را انجام دهد تا به جستجوهای جستجوی Google در رتبه بندی و بهبود ترافیک ارگانیک کمک کند.
  • دلیل دوم که عناوین صفحات و توضیحات متا اهمیت دارند این است که آنها فرصتی برای تمایز نتایج صفحه وب شما از رقبای شما ارائه می دهند. بهترین شیوه های فعلی سئو عوامل بهینه سازی اخیر استفاده شده توسط Google را در نظر می گیرد که شامل معیارهای مشارکت کاربر مانند زمان حضور در سایت ، نرخ پرش و نرخ کلیک است.
  • سرفصل ها (سرصفحه ها)

آنالیز سئو سایت : گوگل از صفحات وب که به صورت بصری ساختار یافته اند قدردانی می کند (و پاداش می دهد). استفاده از سرفصل ها به سازماندهی محتوا در یک صفحه کمک می کند. مانند موضوعات کلی مقاله ، سرفصل های اصلی از سرفصل های برجسته تری استفاده می کنند. از نظر SEO ، این شامل برچسب های عنوان H1 و H2 می شود و ایده های کلان بیشتری را مشخص می کند. وقتی جزئیات بیشتری در مورد هر موضوع بیش از حد مورد بحث قرار می گیرد ، این مناطق محتوا از سرفصل های کمتر برجسته مانند H3 و H4 استفاده می کنند. استفاده مناسب از برچسب های هدر برای رتبه بندی بسیار مهم است. من بیش از یک بار با تغییر H1 در صفحه اصلی ، پیشرفت چشمگیری در رتبه بندی یک وب سایت تجربه کرده ام. ارائه دهندگان آنالیز سئو سایت می دانند چگونه از عناوین برای کمک به بهبود رتبه بندی گوگل استفاده کنند.

  • بر روی محتوای صفحه

محتوا (متن) یک صفحه وب برای رتبه بندی بالقوه آن صفحه بسیار مهم است. همانطور که در بالا ذکر شد ، گوگل معیارهای استفاده از بازدیدکنندگان مانند زمان در صفحه و نرخ بازگشت را ردیابی می کند. اگر شرکت آنالیز سئو سایت شما به سادگی عناوین ، توضیحات متا و سرفصل ها را برای بهبود رتبه بندی بهینه می کند ، ممکن است این بهبود رتبه کوتاه مدت نباشد. در نهایت ، محتوای روی صفحه باید برای بازدیدکنندگان ارزش ایجاد کند. به عنوان مثال، صرفاً فهرست آنالیز خسته کننده است. هنگامی که مزایا یا ارزش آن آنالیز برای مشتری احتمالی نیز درج شود، صفحه برای بازدیدکنندگان اهمیت بیشتری پیدا می کند. هنگامی که صفحه مختصر است، دارای یک طرح جذاب است و از رسانه های غنی (فیلم ، گرافیک و غیره) استفاده می کند که تعامل بازدیدکنندگان را بهبود می بخشد، سپس بهبود رتبه از قدرت ماندگاری بیشتری برخوردار است.

آنالیز سئو سایت2

آنالیز سئو سایت2

سئوی خارج از صفحه: پیاده سازی عناصر بهینه سازی که مربوط به خود صفحه نیست.

تکنیک های SEO خارج از صفحه به افزایش اعتبار دامنه وب سایت کمک می کند ، که معیار اعتبار و “توانایی” وب سایت برای رتبه بندی خوب است. در حالی که سئوی داخلی یک وب سایت را در رتبه بندی مناسب برای عبارات جستجو قرار می دهد و به موتورهای جستجو کمک می کند تا معنای معنایی یک وب سایت و صفحات وب آن را درک کنند ، سئوی خارج از صفحه به افزایش اعتبار وب سایت و تفسیر گوگل از وب سایت هایی که باید در رتبه اول باشند کمک می کند.

  • رسانه های اجتماعی

آنالیز سئو سایت : استفاده از رسانه های اجتماعی به ایجاد آگاهی از نام تجاری و بالقوه برای بازدیدکنندگان وب سایت کمک می کند. هرچه یک وب سایت در رسانه های اجتماعی مشارکت بیشتری داشته باشد ، احتمال مراجعه کاربران شبکه های اجتماعی به وب سایت بیشتر می شود. از آنجا که مربوط به SEO خارج از صفحه است ، اولویت Google ارائه محتوای با کیفیت به کاربران خود است. از جمله بهترین شاخص های محتوای با کیفیت ، فراوانی اشتراک گذاری محتوا به صورت آنلاین است. بازاریابی رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای تشویق به اشتراک گذاری محتوای وب سایت است.

  • بک لینک

در قلب الگوریتم رتبه بندی گوگل ، بک لینک وجود دارد. از نظر گوگل ، پیوندهای پشتیبان از یک وب سایت به وب سایت دیگر مشابه ارجاع دهان به دهان است. هرچه تعداد ارجاعات (بک لینک) بیشتر به یک وب سایت دریافت شود ، گوگل بیشتر وب سایت را مرتبط می داند و متعاقباً رتبه وب سایت بیشتر است. از آنجا که بک لینک ها برای قدرت دامنه و رتبه بندی آنها بسیار مهم هستند ، تمایل دارد که بیشترین سوء استفاده از نظر هرزنامه را نیز داشته باشد. اگر یک آژانس سئو از بهترین شیوه های SEO برای ایجاد لینک استفاده نمی کند ، ممکن است به سادگی بر تعداد بک لینک ها تمرکز کند. کیفیت بک لینک ها برای بهبود رتبه مهمتر است.

سئوی ارگانیک

SEO ارگانیک برای مشاغل با تمرکز ملی و بین المللی مهم است. این نوع SEO بر بهبود رتبه بندی در نتایج جستجوی ارگانیک با بهینه سازی وب سایت برای الگوریتم موتور جستجوی گوگل متمرکز است. سئو ارگانیک بهینه سازی سنتی یا کلاسیک موتورهای جستجو است که با تحقیق کلمات کلیدی شروع می شود. اینترنت مملو از مقالاتی در مورد نحوه انجام SEO ارگانیک برای بهبود رتبه بندی گوگل است. تکنیک های موجود در این شکل از آنالیز سئو سایت شامل بهینه سازی داخل صفحه و بهینه سازی خارج از صفحه ، شامل مواردی مانند متا تگ و بهینه سازی عنوان صفحه ، بهینه سازی محتوای درون صفحه ، ایجاد بک لینک و استفاده از رسانه های اجتماعی است.

SEO محلی

آنالیز سئو سایت : آنالیز سئو سایت محلی برای مشاغل متکی به مشتریان محلی/منطقه ای مهم است. SEO هدفمند مکان جدیدتر از بهینه سازی عمومی جستجوی ارگانیک است. بهینه سازی برای رتبه بندی های محلی متمرکز بر یافتن در بسته محلی است ، ناحیه ای در نتایج Google که نقشه ای را با فهرست 3 مشاغل محلی نشان می دهد. منطقه فهرست های محلی یک فرصت بزرگ برای مشاغل کوچکتر با تکیه بر مشتریان محلی است. تکنیک های سئو مورد استفاده برای بهینه سازی وب سایت محلی با تکنیک سئوی ارگانیک متفاوت است. رستورانها ، تعمیرگاههای خودرو ، برقکاران و لوله کشها چند نمونه از انواع مشاغلی هستند که از SEO محلی سود می برند.

SEO صوتی

بهینه سازی جستجوی صوتی جدیدترین شکل موتورهای جستجو است جستجوی صوتی فراوان بیش از 50 درصد از کل جستجوها تا سال 2020 است. اولویت های بهینه سازی جستجوی صوتی شامل داشتن وب سایت سریع (زمان بارگذاری صفحه زیر 4 ثانیه) ، رمزگذاری وب سایت امنیتی SSL ، و سوال واضح و پاسخ تقریباً 30 کلمه یا کمتر.

مدیریت محبوبیت

بخش مهم دیگر آنالیز بهینه سازی جستجو که یک شرکت آنالیز سئو سایت حرفه ای باید ارائه دهد ، مدیریت شهرت آنلاین است. اکثر کاربران اینترنت نظرات آنلاین را در تصمیم گیری خرید مفید می دانند. شاید مشهورترین نظرات آنلاین ، نظرات آمازون باشد. بررسی محصولات از خریداران واقعی برای مشتریان بالقوه ای که در مورد محصولات تحقیق می کنند بسیار مفید است. مشابه بررسی محصولات ، بررسی شرکت و آنالیز برای افرادی که به دنبال استخدام یک شرکت برای انجام آنالیز هستند مفید است. این نوع بررسیها می تواند به سازمان کمک کند و به آن آسیب برساند. آن دسته از شرکت هایی که نظرات مطلوبی دارند احتمال استخدام آنها بیشتر از شرکت هایی است که نظرات ضعیفی دارند. آنالیز مدیریت محبوبیت در کنار کاهش نظرات منفی ، به ارتقای نظرات مثبت کمک می کند. بخش مهمی از آنالیز سئو سایت این است که به مشتریان کمک کنید تا به بررسی های آنلاین مطلوب پاسخ دهند.

آنالیز سئو سایت3

آنالیز سئو سایت3

بازاریابی موتورهای جستجو

آنالیز بازاریابی موتورهای جستجو به بهبود دید کلی آنلاین وب سایت یک سازمان کمک می کند. بین تعداد برداشتهای یک شرکت و کسب مشاغل جدید رابطه قوی وجود دارد. با آشنایی بیشتر کاربران اینترنتی با یک نام تجاری و وب سایت آنها ، شاهد افزایش فعالیت و مشارکت در وب سایت تجاری هستیم. بازاریابی جستجو به افزایش آگاهی از نام تجاری ، ترافیک وب سایت و نرخ تبدیل کمک می کند.

آنالیز سئو سایت سفارشی

از ایجاد پیوند و تحقیقات کلمات کلیدی ، بهینه سازی صفحات و SEO فنی ، تجزیه و تحلیل رقبا و موارد دیگر ، ما متخصص در ارائه بهینه سازی موتورهای جستجو مطابق با اهداف کسب و کار شما هستیم.

دریافت آنالیز سئو سایت متناسب با اهداف سایت خود

اگر می خواهید سئوی خوبی داشته باشید ، باید بدانید که چه چیزی در آن دخیل است و چه نقشی در تجارت شما دارد. برای پرسیدن سوالات مناسب و درک ارزش آنالیز آنها ، باید دقیقاً بدانید که یک آژانس چه می کند. به همین ترتیب ، اگر تصمیم گرفته اید که تلاش های خود را برون سپاری کنید ، باید بدانید که برای دریافت آنالیز SEO مجاز ، باید به دنبال چه چیزی باشید.

بهینه سازی جستجو شامل چه مواردی است و چگونه شروع کنیم؟

بسیاری از سیگنال های رتبه بندی وجود دارد که موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ هنگام تصمیم گیری در مورد نحوه رتبه بندی صفحات در موتور جستجوی خود به آنها توجه می کنند. در حقیقت ، اگرچه مقدار دقیق آن به طور قطعی مشخص نیست ، اما 200 سیگنال رتبه بندی مختلف وجود دارد که هر کدام دارای درجه متفاوتی از اهمیت هستند. دریافت آنالیز سئو سایت به این معنی است که بدانید تیم شما می تواند با آنها کار کند تا مطمئن شود که سایت شما تا حد ممکن خوب است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که تیم SEO شما از اهداف شرکت شما مطلع است. آنالیز سئو سایت خوب می تواند به شما در رشد بلند مدت ، افزایش ترافیک سایت ، افزایش فروش ، تولید سرنخ های B2B بیشتر و موارد دیگر کمک کند ، اما به شرطی که بتوانند با شما ارزش داشته باشند.

مسائلی که هنگام دریافت آنالیز سئو سایت باید در نظر بگیرید

  • 1) منابع صفحه اول شرکتی که در اینترنت پیدا می کنید یا برای آنالیز سئو سایت امضا کرده اید که می دانید شما نیز بسیار مهم هستند. لازم است تأیید شود که آیا این منابع مرجع واقعی هستند یا خیر. می توانید با دو یا سه مرجع که فکر می کنید مناسب ترین سایت شما هستند تماس بگیرید.
  • 2) دومین مسئله مهم این است که آیا کلیدواژه هایی که بین 5 تا 10 سایت شرکت یا سایتهای خود شرکتهایی که تصمیم به دریافت آنالیز سئو دارید ، توجه را به خود جلب می کند ، در صفحه اول Google قرار دارند؟
  • 3) همچنین می توانید با درخواست کپی قرارداد از شرکت هایی که تضمین می کنند در ابتدا در Google باشید ، از مشاور سایت یا وکیل خود بخواهید.

آیا باید یک شرکت برای دریافت آنالیز سئو سایت استخدام کنم؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا لازم است شما چند مورد زیر را در نظر بگیرید. پس از آن خواهید فهمید که آیا به یک شرکت برای دریافت آنالیز سئو سایت نیاز دارید یا خیر.

  • من می خواهم تجارت خود را توسعه دهم
  • در حال حاضر نمی دانم که وب سایت من چگونه در نتیجه گیری نهایی من نقش دارد
  • من می خواهم در منطقه ای که به تازگی توسعه یافته است ، پیدا شوم
  • من می خواهم بیشتر از رقبای من با من تماس بگیرند
  • من سرنخ های بیشتری می خواهم
  • من فروش بیشتری می خواهم
  • من می خواهم خودم را از رقبای خود متمایز کنم
  • من می خواهم آینده شرکت خود را تضمین کنم
  • من می خواهم در نتایج جستجو از رقبای خود پیشی بگیرم

آنالیز سئو سایت حرفه ای چیست؟

آیا در گذشته از آنالیز سئو سایت حرفه ای استفاده کرده اید؟ آنالیز سئو سایت حرفه ای چیزی است که هر کسب و کار آنلاین در نهایت باید به آن توجه کند. هنگامی که برای اولین بار کاری را شروع می کنید ، ممکن است زمان کمی را در اختیار داشته باشید که بتوانید آن را برای بهینه سازی وب سایت خود و ارتقاء سطح بالای Google اختصاص دهید. با این حال ، به احتمال زیاد ، با رونق کسب و کار ، دیگر زمان کافی برای رسیدگی به این موضوع در اختیار نخواهید داشت.

  • آنالیز سئو سایت معمولاً توسط متخصصانی که در این زمینه کار می کنند برای کمک به شرکت شما از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو ارائه می شود. شیوه های خوب SEO به افزایش دید کسب و کار شما در اینترنت کمک می کند و آن را در صفحات اول نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند Google و Bing قرار می دهد.
    آنالیز سئو سایت4

    آنالیز سئو سایت4

دریافت آنالیز سئو سایت چقدر موثر است؟

پاسخ کوتاه این است که SEO بسیار موثر است. نه فقط برای ایجاد ترافیک ، بلکه منجر به فروش نیز می شود. اکثر SEO ها بیش از حد در معیارهای خاص جستجو مانند SERPs (صفحه نتایج موتورهای جستجو) ، رتبه بندی و ترافیک ارگانیک گرفتار می شوند. به عنوان مثال ، جستجوی ارگانیک بیش از 20 بار بیشتر از هر تبلیغ Google پرداخت می شود. (به عنوان مثال ، جستجوهای صفر کلیک با نمایش اطلاعات در جعبه اطلاعات ویکی پدیا یا تعریف کلمه حل می شوند.)

حقیقت در مورد آنالیز سئو سایت

پاسخ مثبت است ، به شرطی که این کار را به درستی انجام دهید. البته کیفیت آنالیز سئو سایت تأثیر چشمگیری بر نتایج شما دارد.

چرا به یک شرکت آنالیز سئو سایت نیاز دارم؟

بنابراین شما از بهترین صفحه شرکت های طراحی وب ما استفاده کرده اید تا تصمیم بگیرید که کدام شرکت طراحی وب متناسب با کسب و کار شما است. شما در حال حاضر یک وب سایت فوق العاده طراحی شده دارید که شبیه چیزی است که از رویاهای شما خارج شده است. پس از آماده شدن وب سایت شما ، باید محتوای وب سایت خود را بر اساس آنچه مخاطب مورد نظر شما می خواهد ببیند و بخواند ، ایجاد کنید ، کلمات کلیدی خاصی را هدف قرار دهید ، مطمئن شوید که نوار ناوبری شما کاربر پسند است و اطمینان حاصل کنید که سایت شما آماده استفاده برای موبایل است. برای بسیاری از شرکت ها ، این کارهای مداوم به زمان و مهارت قابل توجهی نیاز دارد. به همین دلیل است که مشاغل تصمیم می گیرند که برون سپاری کنند و یک آژانس که ارائه دهنده آنالیز سئو سایت است ، استخدام کنند.

یک شرکت برتر در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو چه می کند؟

یک شرکت برتر در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو به کسب و کار شما کمک می کند تا ارزش بیشتری از وب کسب کند. آنها نه تنها ترافیک شما را افزایش می دهند ، بلکه از طریق تاکتیک های سئو کلاه سفید ، این ترافیک را به مشتریان پرداخت می کنند. بهترین شرکت های بهینه سازی موتورهای جستجو نیز گزارش منظم ارائه می دهند. این گزارشات رشد شما را در مورد رتبه بندی ، ترافیک و درآمد نشان می دهد. آنها همچنین به ارزش SEO کمک می کنند تا بتوانید ثابت کنید که نمایندگی آنها ارزش سرمایه گذاری را دارد.

آنالیز سئو سایت در شرکت افرند وب

آنالیز سئو سایت : اگر به دنبال بهترین شرکت بهینه سازی SEO هستید ، احتمالاً در مورد استخدام یک شرکت SEO فکر می کنید. کار با یک آژانس سئو مزایای مختلفی را ارائه می دهد. اما سوال این است که آیا باید یکی را استخدام کنید؟ چند سوال که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند عبارتند از:

  • آیا می توانم یک استراتژی SEO تمام وقت را در خانه مدیریت کنم؟
  • آیا من با استراتژی های خاص SEO ، مانند ایجاد لینک ، دست و پنجه نرم می کنم؟
  • آیا بودجه بازاریابی برای استخدام یک شرکت برتر سئو دارم؟
  • آیا به نتایجی که کسب و کارم از سئو انتظار دارد ، می رسم؟

بر اساس پاسخ های خود ، می توانید تعیین کنید که آیا باید یک شرکت SEO افرند وب را استخدام کنید یا خیر.

چگونه یک شرکت آنالیز سئو سایت برتر می تواند به کسب و کار من کمک کند؟

همکاری با یک شرکت آنالیز سئو سایت برتر می تواند به چند طریق به کسب و کار شما کمک کند ، از جمله:

  • بار کاری کارکنان داخلی را کاهش دهید
  • برای بهینه سازی سایت خود از مشاوره تخصصی سئو استفاده کنید
  • ترافیک بیشتری به وب سایت خود وارد کنید
  • کسب رتبه های بالاتر در نتایج جستجو
  • فروش آنلاین بیشتری از بازدیدکنندگان وب سایت کسب کنید
  • از ارسال فرم های آنلاین ، سرنخ های بیشتری دریافت کنید
  • با نمایش زیاد در نتایج جستجوی محلی ، ترافیک پیاده را جذب کنید
  • و بیشتر

نحوه کار با شرکت سئو افرند وب

آنالیز سئو سایت : وقتی تصمیم می گیرید با یکی از بهترین شرکت های سئو کار کنید ، فردی را متعهد می کنید که برای کسب و کار شما ارزش ایجاد کند. اگر آنها این کار را نمی کنند ، منطقی نیست که شما با آنها همکاری کنید. به همین دلیل است که بهترین شرکت های SEO بر ارائه ارزش به کسب و کار شما تمرکز می کنند.

مزایای استفاده از آنالیز سئو سایت افرند وب

بنابراین ما می توانیم ببینیم که یک شریک SEO چقدر می تواند از لیست کارهای بازاریابی مشاغل کوچک شما حذف کند ، اما اجازه دهید در مورد آنچه در عوض به دست می آورید صحبت کنیم.

روی رشد تمرکز کنید

همانطور که در بالا ذکر شد ، SEO زمان زیادی را می گیرد – نه فقط برای هر تاکتیک فردی بلکه همچنین برای انجام تعمیر و نگهداری مداوم و ماندن در به روزرسانی های گوگل. با استخدام ارائه دهنده آنالیز SEO وب سایت ، دیگر مجبور نیستید از چگونگی استفاده از متا تگ ، ممیزی SEO (مگر اینکه بخواهید) و به روزرسانی های Google استفاده کنید. این بدان معناست که شما زمان بیشتری برای تمرکز بر جنبه های دیگر کسب و کار خود مانند افزایش پیشنهادات یا مشتریان خود دارید.

موفقیت سریعتری به دست می آورید

آنالیز سئو سایت : تلاش های SEO می تواند هفته ها و حتی ماه ها طول بکشد تا از نظر ترافیک وب سایت و مشتریان بیشتر نشان داده شود. بنابراین در حالی که من فکر می کنم یادگیری از راه سخت اغلب بهترین راه است ، زمان طولانی برگشت سئو باعث می شود که آن سرگرم کننده ترین مکان برای آزمایش و خطا نباشد. یک سرویس سئوی مشاغل کوچک دارای چندین سال تجربه در بین متخصصان خود است تا بتواند به سرعت برنده ها و اشتباهاتی را تشخیص دهد که در غیر این صورت ممکن است سالها (و سلول های مغزی گرانبها) به تنهایی به آنها نیاز داشته باشید. بعلاوه ، جنبه های دیگر زیادی از تجارت شما وجود دارد که مطمئنم شما در حال یادگیری راه سخت هستید.